Kortelės, kurios gali būti registruojamos saugaus atsiskaitymo programoje

Kaip įjungti pirkimą internetu pasirinktai mokėjimo kortelei

Tam, kad mokėjimo kortele galėtumėte atsiskaityti pirkdami internetu, paspauskite mygtuką „Įjungti“ ir sekite instrukcijas. Šią galimybę reikia įjungti kiekvienai kortelei, kuria norėsite atsiskaityti pirkdami internetu (įskaitant atnaujintas korteles).

Jeigu pageidaujate, pirkimą internetu galite bet kada išjungti paspaudę mygtuką „Išjungti“.

Kaip veikia saugaus pirkimo internetu programa?

„Visa“ kortelėms saugų atsiskaitymą internetu užtikrina tarptautinė saugumo programa „Verified by Visa“, o „Maestro“ ir „MasterCard“ kortelėms – „MasterCard SecureCode“. Interneto parduotuvės, kurios dalyvauja šiose programose, išsiskiria matomais minėtų programų logotipais. Šios programos reikalauja, kad kiekvienas atsiskaitymas internetu būtų patvirtintas du kartus.

  • Įrašę reikiamus kortelės duomenis apmokėjimo lange, Jūs pamatysite savo sukurtą asmeninio pasisveikinimo tekstą. Visuomet patikrinkite, ar tekstas yra tikslus. Jeigu jis skiriasi nuo Jūsų sukurtojo, netvirtinkite mokėjimo.
  • Patvirtinus mokėjimą Jūs būsite nukreipti į „Swedbank“ interneto banką, kur turėsite suvesti savo prisijungimo duomenis. Tam, kad tai padarytumėte, pasirinkite savo naudojamą prisijungimo priemonę (kodų kortelė / PIN generatorius / kt.) ir įrašykite prašomus duomenis.
  • Kai apmokėjimas bus sėkmingai patvirtintas, Jūs būsite nukreipti atgal į interneto parduotuvės puslapį, kur galėsite tęsti apsipirkimą.

Klausimai ir atsakymai

  • Kokias korteles galiu naudoti pirkimui internetu?

    • kredito korteles;
    • debeto korteles „Debit MasterCard“, „Maestro“;
    • Jaunimo programos korteles „MasterCard WEB“ bei „Visa WEB“;
    • verslo mokėjimo korteles „Maestro Business“, „MasterCard Business“, „VISA Business“ ir „Visa Business Gold“.
  • Kodėl man neleidžia įjungti pirkimo internetu konkrečiai kortelei?

    Jeigu Jūsų kortelė yra susieta su kito fizinio ar juridinio asmens sąskaita, Jums reikėtų kreiptis į sąskaitos savininką dėl pirkimo internetu įjungimo.

    Jeigu kortelė yra susieta su Jūsų sąskaita, bet yra išduota kito asmens vardu (kaip papildoma kortelė) ir jos naudotojas neturi „Swedbank“ interneto banko naudotojo ID, įjungti prikimo internetu negalėsite. Kortelės naudotojui reikėtų susisiekti su mumis tel. 1884.

  • Ką daryti, jei mokėjimo patvirtinimas nepavyko?

    Jeigu patvirtinti mokėjimo nepavyko, praneškite apie tai mums tel. 1884 arba interneto banko žinute.
  • Ką daryti, jei neteisingai įvedžiau savo prisijungimo duomenis?

    Patvirtindami mokėjimą turite įrašyti savo „Swedbank“ interneto banko prisijungimo duomenis. Jeigu duomenis įrašysite neteisingai 4 kartus iš eilės, Jūsų interneto banko paskyra bus užblokuota. Tokiu atveju susisiekite su mumis tel. 1884.
  • Kaip sužinoti, ar interneto parduotuvė naudojasi saugaus pirkimo internetu programa?

    Interneto parduotuvės, kurios dalyvauja šiose programose, išsiskiria matomais ženklais „MasterCard SecureCode“ bei „Verified by Visa“.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.