Partnerių pasiūlymai verslui

Užsisakykite internetu
imgAltText

Išsirinkite tai, ko reikia efektyviam Jūsų verslui

Specialiai Jums subūrėme oficialius savo partnerius – kreditingumo, konsultacines, mokymų ir kitas įmones. Išskirtinius jų pasiūlymus bei unikalias paslaugas galite paprastai ir patogiai išsirinkti interneto banke, o daugeliui jų taikomos specialios nuolaidos.

Šia mūsų partnerių pasiūlymų sistema gali naudotis išskirtinai „Swedbank“ klientai.

Edukacija

„Nekokybiškės“: paslaugų verslo organizavimas

„Talentų namai“ siūlo mokymus, kurie užtikrins didesnį klientų lojalumą, aukštesnę pridėtinę vertę klientams, geresnę paslaugų kokybę. Šie mokymai skirti savininkams, vadovams ir administratoriams paslaugų sektoriuje: kavinės, barai, restoranai ir kitos maitinimo įstaigos, viešbučiai, sodybos, trumpalaikio apgyvendinimo vietos, medicinos įstaigos, ligoninės, odontologijos klinikos, masažo salonai, SPA, grožio ir sveikatinimo paslaugos, transporto, logistikos, draudimo bendrovės, autoservisai ir kt.

0,5 dienos mokymų kaina grupei iki 16 dalyvių – 1.100 EUR + PVM.

1 dienos mokymų kaina grupei iki 16 dalyvių – 1.450 EUR + PVM.

Data ir vieta derinama su klientu. Konferencijų salės nuoma ir dalyvių maitinimas į kainą neįskaičiuotas.

Verta dalyvauti, nes
  • Išsiaiškinsite, kaip auginti klientų lojalumą.
  • Sužinosite, kaip kuriama vertė klientams paslaugų sektoriuje.
  • Suprasite, kokie veiksniai lemia darbuotojų lojalumą.
  • Įsitikinsite, kiek svarbi verslui yra darbuotojų „svajonių komanda“.

Kaina vienam, dviem ir trims dalyviams atitinkamai 150 EUR, 200 EUR ir 275 EUR + PVM.

„Swedbank“ klientams taikoma 20 proc. nuolaida.


Daugiau apie paslaugą: „Talentų namai“.


Kokybiškas bendravimas ir konfliktų valdymas praktiškai

Vadovams ir specialistams, kurie bendrauja su žmonėmis ir sprendžia sudėtingas tarpasmenines situacijas, „Talentų namai“ siūlo mokymus, kurie padės užtikrinti efektyvų konfliktų ir sudėtingų tarpasmeninių situacijų valdymą, konfliktų prevenciją.

1 dienos mokymų kaina grupei iki 16 dalyvių – 1.450 EUR + PVM.

2 dienų mokymų kaina grupei iki 16 dalyvių – 2.600 EUR + PVM.

Data ir vieta derinama su klientu. Konferencijų salės nuoma ir dalyvių maitinimas į kainą neįskaičiuotas.

„Swedbank“ klientams taikoma 20 proc. nuolaida.


Verta dalyvauti, jei ieškote atsakymų į šiuos klausimus
  • Kada kyla konfliktas?
  • Kaip įsitikinimai lemia konflikto atsiradimą?
  • Kaip pastebėti savo konfliktą keliančius įsitikinimus ir juos koreguoti?
  • Kaip konfliktas vystosi?
  • Kaip bendrauti skirtinguose konflikto etapuose?
  • Kaip suvaldyti savo ir kito emocijas?
  • Kaip tęsti bendravimą po konflikto?

Daugiau apie paslaugą: „Talentų namai“


Klientų aptarnavimo psichologija

Teigiamos kliento patirtys – tai vienas iš svarbiausių veiksnių, garantuojančių tvarius santykius su klientu ir paslaugų plėtrą. Kaip sukurti sėkmingus ilgalaikius santykius su klientais ir įveikti sudėtingas situacijas, pasitelkiant ne tik įgūdžius, bet ir asmenybės bei santykių psichologijos žinias? „PRIMUM ESSE“ siūloma mokymų programa padės dalyviams geriau pažinti save, klientą ir suprasti gilesnius bendravimo (ypač sudėtingose situacijose) mechanizmus. Kontakto užmezgimo ir jo išlaikymo įgūdžiai yra svarbūs visiems darbuotojams, o ypač naudingi – tiesiogiai su klientais dirbantiems žmonėms, nuo kurių priklauso kliento patirtys ir organizacijos įvaizdis.

Programos turinys
  • Darbas su klientu – techninis ir psichologinis lygmuo.
  • Kliento pažinimas – asmenybės tipologija.
  • Nuostatos ir emocijos darbe su klientais.
  • Vaidmenys bendravime.

1 dienos mokymų kaina vadovų grupei iki 15 dalyvių – 1400 EUR + PVM. Data ir vieta derinama su klientu

„Swedbank“ klientams taikoma 20 proc. nuolaida


Daugiau apie paslaugą: “Primum Esse” arba el. paštu kotryna@primumesse.lt


Video mokymas „Kaip atrasti kliento PIN kodą“

Kokius klausimus užduoti, kad klientas noriai pasakotų apie save? Kaip greitai ir tinkamai šiuos klausimus paruošti bei kaip patraukliai save pristatyti? Peržiūrėję šį www.verslokursai.lt siūlomą video mokymą, mokėsite efektyviai nagrinėti klientų poreikius, o pardavimo tikimybę padidinsite iki 2 kartų. Įsigijus šį mokymą, jums priklausys neribotas prieigos laikas, peržiūrų skaičius ir pažymėjimas.

Video mokymo kaina – 19.40 EUR + PVM.

„Swedbank“ klientams taikoma 30 proc. nuolaida.


Dalyviai, peržiūrėję šį mokymą, sužinos
  • Kaip patraukliai pristatyti save klientui?
  • Kas trukdo efektyviai nagrinėti klientų poreikius?
  • Kaip atpažinti kliento PIN kodą?
  • Kokie dažniausiai užduodami klausimai klientui?
  • Kaip atsakyti į kliento prieštaravimus poreikių nagrinėjimo metu?

Daugiau apie paslaugą: www.verslokursai.lt.


Video mokymas „Pirkėjų tipai ir lūkesčiai“

Kokių veiksmų imtis, kad žmogus, atėjęs į jūsų parduotuvę, išeitų ne tuščiomis? Mokymas skirtas parduotuvių savininkams, norintiems parodyti savo darbuotojams, kaip vykdomas sėkmingas pardavimas bei pardavėjams, siekiantiems padidinti asmeninius rezultatus. Įsigijus šį mokymą, jums priklausys neribotas prieigos laikas, peržiūrų skaičius ir pažymėjimas.

Video mokymo kaina – 57.34 EUR + PVM.

„Swedbank“ klientams taikoma 30 proc. nuolaida.


Dalyviai, peržiūrėję šį mokymą, sužinos
  • Kokia yra pardavėjo rolė parduotuvėje?
  • Kokie yra pagrindiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo etapai?
  • Kuo svarbūs klientų aptarnavimo įgūdžiai?
  • Kaip kokybiškai aptarnauti klientus, siekiant didesnių pardavimų?
  • Ko pirkėjas tikisi, bendraudamas su pardavėju?
  • Kaip galima skirstyti klientus parduotuvėje ir kaip atpažinti, su kokio tipo klientu bendraujate?
  • Kokia rizika, susijusi su skirtingais klientų tipais, ir kaip su kiekvienu iš jų elgtis?

Daugiau apie paslaugą: www.verslokursai.lt.


Video mokymas „Bendravimo subtilybės ir pardavimo etapai“

Žiūrėdami šį mokymą sužinosite, kokių veiksmų turi imtis pardavėjas kiekviename kliento aptarnavimo etape ir kokiais būdais jis gali įveikti kliento dvejones bei padėti apsispręsti įsigyti prekę. Mokymas skirtas parduotuvių savininkams, norintiems perduoti savo darbuotojams pardavimų esmę, pardavėjams, siekiantiems padidinti esamus pardavimus bei tiems, kurie dar tik svarsto, ar jiems verta pasirinkti pardavėjo profesiją. Įsigijus šį mokymą, jums priklausys neribotas prieigos laikas, peržiūrų skaičius ir pažymėjimas.

Dalyviai, peržiūrėję šį mokymą, sužinos
  • Kokie yra pardavimų ir klientų aptarnavimo etapai?
  • Kokios yra bendravimo su klientu ypatybės?
  • Kokie išoriniai trukdžiai gali kliudyti bendraujant su klientu?
  • Kaip pagerinti informacijos perdavimą klientui?
  • Kokie yra pagrindiniai kliento motyvai priimant sprendimą pirkti arba ne?
  • Kas yra aktyvus klausymasis ir kokie galimi jo trukdžiai?

Video mokymo kaina – 57.34 EUR + PVM

„Swedbank“ klientams taikoma 30 proc. nuolaida.


Daugiau apie paslaugą: www.verslokursai.lt.


Klientų aptarnavimo mokymai

Jei jūsų įmonės kasdienybė – klientai, ateinantys pas jus, skambinantys jums, ieškantys prekės ar paslaugos, jei jums rūpi klientų nuomonė apie jus, pasitenkinimas suteiktu aptarnavimu, jei jau ne vieną kartą kilo mintis, ką dar galėtumėte padaryti dėl klientų – susitikime ir pasitarkime, kaip mūsų žinias galime paversti jūsų patirtimi ir nauda. Šiuose „OVC Consulting“ klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimo mokymuose padėsime dalyviams įgyti pozityvias nuostatas darbo su klientais atžvilgiu, kalbėsime apie įpročius, padedančius valdyti santykius su klientais bei kurti išskirtinį aptarnavimą.

Mokymų vertė
  • Keisime požiūrį, kad dėmesio centre atsidurtų ne mūsų veiksmai, o kliento emocijos, lūkesčiai ir santykis, nes būtent pastarieji dalykai nulemia bet kokio kontakto sėkmę.

Mokymų kaina – 1600 EUR (grupei iki 16 asmenų). Patalpų nuomos ir dalyvių maitinimo kaina neįskaičiuota.

„Swedbank“ klientams taikoma10 proc. nuolaida.


Daugiau apie paslaugą: „OVC Consulting“ arba telefonu +37068695839 Jūratė Žalienė.


Klientų pasitenkinimas: kaip jį pasiekti, išlaikyti, stiprinti?

Šis „TMD partneriai“ siūlomas kursas skirtas klientus aptarnaujantiems darbuotojams, kurie siekia ugdyti asmeninius klientų aptarnavimo įgūdžius. Mokyme dalyviai sužinos, kaip tinkamai bendrauti bei kurti santykius su klientais, užtikrinant jų lojalumą, pasitenkinimą bei siekiant kokybiškų darbo rezultatų.

2 dienų (16 akad. val.) mokymų kaina – 4400 EUR. Galutinė kaina priklauso nuo grupės dydžio, mokymų trukmės, laikotarpio ir kt.

„Swedbank“ klientams taikoma 10 proc. nuolaida.


Dalyviai mokymuose
  • Susipažįsta su komunikacijos svarba versle, klientų ar partnerių pasitenkinimo ir lojalumo kūrimo mechanizmu, aktualiausiomis tendencijomis nagrinėjamoje srityje,
  • Sužino, kokia jų elgsena kuria klientų pasitenkinimą ir lojalumą,
  • Sužino klientų dažniausiai naudojamas manipuliacines technikas, išmoksta jas atpažinti ir suvaldyti,
  • Išmoksta žodinės komunikacijos technikų: kaip užmegzti kontaktą, efektyviai klausinėti, aktyviai klausytis, suvaldyti abejones, prieštaravimus, manipuliacijas ir išlaikyti bei plėtoti santykius su klientais.
  • Išmoksta rašytinės komunikacijos technikų: korektiškai formuluoti žinutę, bendrauti el. paštu, daryti poveikį laiškais,
  • Ypatingas dėmesys skiriamas psichologiniam klientus aptarnaujančio darbuotojo pasirengimui, darbui su nuostatomis, klientų aptarnavimo bei nepasitenkinimo valdymo technikoms.

Daugiau apie paslaugą: „TMD partneriai“.


Konfliktų valdymas klientų aptarnavimo metu

Šis „TMD partneriai“ siūlomas kursas skirtas darbuotojams, tiesiogiai aptarnaujantiems klientus telefonu arba „gyvai“, kurie siekia ugdyti asmeninius klientų aptarnavimo įgūdžius konfliktinėse situacijose ar esant klientų nepasitenkinimui.

2 dienų (16 akad. val.) mokymų kaina – 4400 EUR. Galutinė kaina priklauso nuo grupės dydžio, mokymų trukmės, laikotarpio ir kt.

„Swedbank“ klientams taikoma 10 proc. nuolaida.


Kodėl verta dalyvauti?
  • Dalyviai sužino ir pradeda taikyti klientų aptarnavimo bei nepasitenkinimo valdymo žingsnius, leidžiančius didinti klientų pasitenkinimą ir pasiekti norimus tikslus.
  • Aptariami ir praktiškai išbandomi klientų, turinčių „ypatingų“ poreikių aptarnavimo principai.
  • Ugdomas savo ir kitų žmonių emocijų suvokimas ir atpažinimas, pabrėžiama stereotipų ir nuostatų įtaka kito žmogaus supratimui.
  • Pristatomos ir aptariamos klientų dažniausiai naudojamos manipuliacinės technikos, jų atpažinimas bei suvaldymas;
  • Stiprinamas pasitikėjimas savimi, ugdomi asmeninių ir klientų neigiamų emocijų, gynybinių situacijų valdymo įgūdžiai.
  • Pritaikę mokymuose įgytas žinias darbuotojai įgaus vieningą ir standartizuotą supratimą apie profesionalią komunikaciją versle, efektyviau bendraus su klientais ir partneriais.

Daugiau apie paslaugą: „TMD partneriai“.