Dokumentų inkaso

Dokumentų inkaso

Dokumentų inkaso – tai pardavėjo instrukcija bankui perduoti prekių dokumentus pirkėju per jo banką tada, kai pirkėjas sumoka pagal juos arba įsipareigoja sumokėti.
  • Saugesnis atsiskaitymo būdas negu išankstinis apmokėjimas / atvira sąskaita.
  • Galimybė pirkėjui peržiūrėti ir įvertinti prekės dokumentus prieš įvykdant apmokėjimą.
  • Galimybė pirkėjui disponuoti prekėmis patvirtinus vekselį.
  • Saugiau, nes bankas tarpininkauja sumokant pagal dokumentus.
  • Galimybė finansuoti pirkėją.

Dokumentinio inkaso proceso eiga

  1. Pirkėjas ir pardavėjas susitaria dėl dokumentinio inkaso, kaip atsiskaitymo priemonės, naudojimo.
  2. Pardavėjas išsiunčia prekę pirkėjui, o prekės dokumentus pristato savo bankui su prašymu persiųsti juos į pirkėjo banką apmokėjimui.
  3. Pardavėjo bankas siunčia prekės dokumentųs pirkėjo bankui.
  4. Pirkėjo bankas praneša pirkėjui, apie jo naudai gautus dokumentus.
  5. Norėdamas atsiimti dokumentus pirkėjas sumoka dokumentų vertę savo bankui, kuris perduoda pirkėjui dokumentus ir perveda dokumentų vertę pardavėjo bankui, kuris įskaito atitinkamą sumą pardavėjui.

Daugiau informacijos apie dokumentų inkaso galite rasti „Swedbank“ leidinyje „Dokumentų inkaso“.

  • Dažniausiai užduodami klausimai

  • Dokumentų inkaso įkainiai

Teiraukitės dėl banko garantijos

Atsakydami į šioje formoje pateiktas užklausas galėsime suteikti tik bendro pobūdžio informaciją apie verslo finansavimo produktus ir paslaugas. Jei turite klausimų, susijusių su Jūsų įmonės finansine informacija, prašome prisijungti prie interneto banko arba skambinkite mums tel. 1633. Skambinant iš užsienio tel. +370 5 268 4422.

Į pateiktus klausimus atsakome darbo dienomis 8–18 val. Jeigu Jums reikalinga skubi informacija, laukiame jūsų skambučių tel. 1633. Iš užsienio skambinkite tel. +370 5 268 4422.

Įmonės pavadinimas*
Įmonės kodas*
Vardas, pavardė*
Telefonas*
El. paštas*
Klausimas

Informacija apie potencialią riziką

Pardavėjas neturi garantijų, kad pirkėjas tikrai galės ir norės pirkti prekes bei atvyks į banką sumokėti už jas ir pasiimti prekių dokumentus. Prekių transportavimo metu pirkėjas negali patikrinti prekių prieš atlikdamas apmokėjimą už jas.