Saugus pirkimas internetu

Norėdami pirkti kortele internetu, įjunkite saugaus pirkimo internetu funkcionalumą!

Pirkimą internetu reikia įjungti kiekvienai kortelei atskirai.

Kaip pirkti internetu su kortele

  • Pirkdami kortele internetu, turėsite suvesti kortelės duomenis

    1. Kortelės naudotojo vardą, pavardę
    2. Kortelės numerį
    3. Kortelės galiojimo data
    4. Kortelės CVV/CVC kodas (trys skaitmenys kitoje kortelės pusėje)
    * Kortelės žymėjimas Jums padės suprasti, kokią kortelę turite: “Debit” žymėjimas reiškia, jog naudojatės debeto kortele, o “Credit” – kredito kortele.
  • Patvirtinkite pirkinį interneto parduotuvėje

    Prieš patvirtindami mokėjimą, patikrinkite, ar mokėjimo informacija teisinga

    ! Rekomenduojame apsipirkti interneto parduotuvėse, kurios pažymėtos MasterCard SecureCode arba Verified by Visa logotipais – jie rodo, jog interneto parduotuvė naudoja saugaus pirkimo internetu programą.

    A

    Pirkimui internetu reikalingas papildomas žingsnis 3.

    Jei interneto parduotuvė yra prisijungusi prie MasterCard SecureCode arba Verified by Visa sistemos, tuomet mokėjimą turėsite patvirtinti tapatybę patvirtinančiomis priemonėmis (elektroninis parašas, banko išduoti identifikavimo kodai, kodų generatorius ar kt.).

    B

    Pirkimas internetu vykdomas iškart, be papildomų žingsnių.

    Jei interneto parduotuvė neturi MasterCard SecureCode ar Verified by Visa logotipo, tuomet papildomas patvirtinimas tapatybės patvirtinimo priemonėmis nereikalingas.

  • Patvirtinkite pirkimą interneto banku

    1. Atsidariusiame interneto banko lange būtinai patikrinkite, ar asmeninis pasisveikinimas toks, kokį buvote įvedęs ir spauskite „Toliau”. Jeigu jis skiriasi nuo Jūsų sukurtojo, netvirtinkite mokėjimo.
    2. Kitame lange suveskite savo interneto banko prisijungimo duomenis ir spauskite „Patvirtinti”
    3. Patvirtinus mokėjimą, būsite nukreipti atgal į interneto parduotuvės tinklalapį.
  • Kodėl nepavyko atsiskaityti kortele internetu?

    • Kortelei neįjungtas saugaus pirkimo internetu funkcionalumas
    • Sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis pirkiniui
    • Kortelės atsiskaitymų operacijų limitas gali būti viršijamas
    • Baigėsi kortelės galiojimas (kortelė galioja iki paskutinės mėnesio, nurodyto ant kortelės priekinės pusės, dienos)
    • Dėl interneto parduotuvėje taikomų apribojimų (gali būti priimamos tik tam tikro tipo kortelės – pvz. tik kredito kortelės ar tik iš tam tikrų šalių)

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Kokias korteles galiu naudoti pirkimui internetu?

    • kredito korteles;
    • debeto korteles „Debit MasterCard“, „Maestro“;
    • Jaunimo programos korteles „MasterCard WEB“ bei „Visa WEB“;
    • verslo mokėjimo korteles „Maestro Business“, „MasterCard Business“, „VISA Business“ ir „Visa Business Gold“.
  • Kodėl kortelei negaliu įjungti saugaus pirkimo internetu?

    • Įsitikinkite, kad mokėjimo kortelė yra aktyvi – kortelės būseną pasitikrinkite skiltyje “Mokėjimo kortelės”. Įjungti saugaus pirkimo internetu programą galima tik aktyvioms kortelėms.
    • Jeigu Jūsų kortelė yra susieta su kito fizinio ar juridinio asmens sąskaita, Jums reikėtų kreiptis į sąskaitos savininką dėl pirkimo internetu įjungimo.
    • Jeigu kortelė yra susieta su Jūsų sąskaita, bet yra išduota kito asmens vardu (kaip papildoma kortelė) ir jos naudotojas neturi „Swedbank“ interneto banko naudotojo ID, įjungti saugaus pirkimo internetu programos negalėsite. Kortelės naudotojui reikėtų susisiekti su mumis tel. 1884.
  • Ką daryti, jei neteisingai įvedžiau savo prisijungimo duomenis?

    Patvirtindami mokėjimą, turite įrašyti savo „Swedbank“ interneto banko prisijungimo duomenis. Jeigu duomenis įrašysite neteisingai 4 kartus iš eilės, Jūsų interneto banko paskyra bus užblokuota. Tokiu atveju susisiekite su mumis tel. 1884.
  • Kaip sužinoti, ar interneto parduotuvė naudojasi saugaus pirkimo internetu programa?

    Interneto parduotuvės, kurios dalyvauja šiose programose, išsiskiria tokiais matomais ženklais:

  • Kaip išjungti pirkimo internetu funkcionalumą?

    Jeigu pageidaujate, pirkimą internetu galite bet kada išjungti paspaudę mygtuką „Išjungti“.

    Jei kortelę pametėte, rekomenduojame iškart kortelę laikinai užblokuoti internetu banku arba mobiliojoje programėlėje skiltyje “Mokėjimo kortelės”. Suradę kortelę per 10 dienų, ją galėsite atblokuoti patys. Vėliau kortelės atblokuoti nebus galimybės ir turėsite užsisakyti naują kortelę.

    Jei kortelė buvo pavogta ar galėjo patekti į kitų rankas, kortelę blokuokite skambindami tel. 1884 (iš užsienio tel. + 370 5 268 4444).

  • Ar kortelei reikia iš naujo įjungti saugaus pirkimo internetu programą, jei ji buvo atnaujinta ar pakeista?

    Atnaujintą ar pakeistą kortelę pasirinkus gauti paštu ir aktyvinant ją interneto banke, jos nebereikia iš naujo registruoti saugaus pirkimo internetu programoje – ji bus registruota automatiškai bei galios ankstesnei kortelei Jūsų pasirinktas asmeninis pasisveikinimas.

    Norėdami jį pasikeisti, prisijunkite prie interneto banko, eikite į "Kasdienės paslaugos", skiltyje "Kortelės" spauskite "Saugus pirkimas internetu". Atsidarius puslapyje pasirinkite norimą mokėjimo kortelę, išjunkite jai pirkimą internetu ir iš naujo jį įjunkite - kitame žingsnyje galėsite nurodyti naują asmeninio pasisveikinimo tekstą.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.