Paslaugų planai

Laisvė elektroniniams mokėjimams!

Pristatome „Swedbank“ paslaugų planus – populiariausių kasdienių banko paslaugų rinkinius už vieną mėnesio mokestį, kuriuose:

  • neriboti elektroniniai mokėjimai eurais Lietuvoje ir EEE (Europos ekonominės erdvės) šalyse;
  • naujos kartos bekontaktė debeto kortelė;
  • iki 1500 Eur išgryninimas per mėnesį nemokamai*;
  • minimalus kasdienių paslaugų mokestis.

Išsirinkite ir užsisakykite norimą „Swedbank“ Paslaugų planą jau dabar!

* Per mėnesį nemokamai išgryninamų pinigų suma priklausys nuo pasirinkto Paslaugų plano.


Standartiniai įkainiai
nuo 2017-01-01


„Patogu“


„Patogu plius“

„Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslauga“

Nuo 2017-02-01

Mėnesio mokestis 1,70 EUR 2,90 EUR 1,50 EUR**
Minimalus kasdienių paslaugų mokestis, kuris apima sąskaitos atidarymą, tvarkymą, uždarymą bei į sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimą banke* 0,70 Eur/mėn. už vieną sąskaitą apima visas Jūsų sąskaitas banke apima visas Jūsų sąskaitas banke netaikomas vienai pasirinktai sąskaitai
Mokėjimo kortelė 0,70 Eur/mėn. Bekontaktė „Debit MasterCard“ Bekontaktė „Debit MasterCard“ „Maestro Bazinė“
Grynųjų pinigų išsiėmimas „Swedbank“ bankomatuose 580 Eur/mėn.
nemokamai
580 Eur/mėn.
nemokamai
1500 Eur/mėn. nemokamai 550 Eur/mėn. nemokamai
Grynųjų pinigų įnešimas „Swedbank“, AB bankomate neribotai neribotai neribotai
Kodų kortelė prisijungimui prie interneto banko
Pinigų pervedimai eurais interneto banke 0,23 Eur/vnt. „Swedbank“ viduje neriboti neriboti 10 mokėjimų pervedimų per mėnesį
0,41 Eur/vnt. į kitus bankus Lietuvoje ir europiniai mokėjimai
Smulkūs mokėjimai iki 30 Eur (eurais), atliekami išmaniojoje programėlėje arba mobiliajame interneto banke 0,07 Eur/vnt. „Swedbank“ viduje neriboti neriboti
0,41 Eur/vnt. į kitus bankus Lietuvoje
Įmokų priėmimai 0,23 Eur/vnt. neriboti neriboti

* Į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimas apima: į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais „Swedbank“, AB viduje administravimą, į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais iš „Swedbank“ grupės bankų ir iš kitų Lietuvoje registruotų bankų administravimą bei į sąskaitas pervestų europinių mokėjimų lėšų administravimą. Europiniai mokėjimai – tai pinigų pervedimai eurais į ES šalis, Islandiją, Lichtenšteiną, Norvegiją ir Šveicariją; mokesčiai dalimis (SHA), kai nurodytas gavėjo banko SWIFT(BIC) kodas, o gavėjo sąskaita nurodyta IBAN formatu.

** Paslaugų plano „Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslauga“ mėnesinis mokestis klientams, kuriems paskirta socialinė parama nepasiturintiems gyventojams pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą (toliau – Įstatymas) – 0,75 Eur/mėn. Kai klientas nebebus laikomas asmeniu, kuriam paskirta piniginė socialinė parama nepasiturintiems gyventojams pagal Įstatymą, jam bus taikomas – 1,5 Eur/mėn.


  • Jeigu atlyginimą gaunate į savo „Swedbank“ sąskaitą

    Standartiniai įkainiai
    nuo 2017-01-01

    Paslaugų planas „Patogu“
    darbo užmokesčio gavėjams

    Mėnesio mokestis 0,90 EUR
    Minimalus kasdienių paslaugų mokestis, kuris apima sąskaitos atidarymą, tvarkymą, uždarymą bei į sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimą banke* 0,70 Eur/mėn. už vieną sąskaitą apima visas Jūsų sąskaitas
    banke
    Naujos kartos bekontaktė „Debit MasterCard“ kortelė 0,70 Eur/mėn.
    Grynųjų pinigų išsiėmimas „Swedbank“ bankomatuose 580 Eur/mėn. nemokamai 580 Eur/mėn. nemokamai
    Kodų kortelė prisijungimui prie interneto banko
    Pinigų pervedimai eurais interneto banke 0,23 Eur/vnt. „Swedbank“ viduje neriboti
    0,41 Eur/vnt. į kitus bankus Lietuvoje ir europiniai mokėjimai
    Smulkūs mokėjimai iki 30 Eur (eurais), atliekami išmaniojoje programėlėje arba mobiliajame interneto banke 0,07 Eur/vnt. „Swedbank“ viduje neriboti
    0,41 Eur/vnt. į kitus bankus Lietuvoje
    Įmokų priėmimai 0,23 Eur/vnt. neriboti

    * Į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais administravimas apima: į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais „Swedbank“, AB viduje administravimą, į Jūsų sąskaitas pervestų lėšų eurais iš „Swedbank“ grupės bankų ir iš kitų Lietuvoje registruotų bankų administravimą bei į sąskaitas pervestų europinių mokėjimų lėšų administravimą. Europiniai mokėjimai – tai pinigų pervedimai eurais į ES šalis, Islandiją, Lichtenšteiną, Norvegiją ir Šveicariją; mokesčiai dalimis (SHA), kai nurodytas gavėjo banko SWIFT(BIC) kodas, o gavėjo sąskaita nurodyta IBAN formatu.

Kasdien vis daugiau mūsų klientų kasdienius finansinius reikalus tvarko internetu. Mes – tik už išmanumą ir patogumą! Todėl siūlome Jums dar daugiau galimybių nesirūpinti, kiek kainuos kiekvienas elektroninis pinigų pervedimas ar sąskaitos apmokėjimas internete. Jums sukūrėme „Swedbank“ Paslaugų planus - populiariausių kasdienių banko paslaugų rinkinius, pritaikytus Jūsų poreikiams ir kasdieniams finansiniams įpročiams.

Kaip veikia Paslaugų planai?

  • Jums tereikia išsirinkti ir užsisakyti norimą Paslaugų planą. Tai lengvai atliksite prisijungę prie savo interneto banko.
  • Užsisakius Paslaugų planą, jo sąlygos galios visoms Jūsų turimoms ir naujai atidarytoms „Swedbank“ sąskaitoms.
  • Tol, kol naudositės savo pasirinktu Paslaugų planu, Jūs nemokėsite standartiniuose įkainiuose nustatyto dydžio mokesčių už naudojimąsi į Paslaugų planą įtrauktomis banko paslaugomis. Standartiniai banko paslaugų ir operacijų įkainiai Jums bus pradėti taikyti tik atsisakius Paslaugų plano, pasitraukus iš „Swedbank“ klientų programos, jeigu joje dalyvavote, arba viršijus Paslaugų plane esančių paslaugų apimtį (pvz., jeigu išsigryninsite daugiau pinigų arba užsisakysite papildomas debeto korteles).
  • Paslaugų plano užsakymas ir atsisakymas Jums nieko nekainuos.

Kiek tai kainuos?

  • Pirmiausia – „Swedbank“ paslaugų planai yra ypač patogūs, nes už vieną mokestį Jūsų pasirinktame plane esančiomis banko paslaugomis naudositės visą mėnesį. Ir nebereikės sukti galvos, kiek kainuos atskiri pinigų pervedimai, įmokos ir pan.
  • Paslaugų plano mėnesinis mokestis skaičiuojamas nuo Paslaugų plano užsakymo dienos, proporcingai už panaudotą mėnesio dienų skaičių.
  • Mokestis bus skaičiuojamas už kiekvieną kalendorinį mėnesį ir nurašomas iki kito kalendorinio mėnesio 15 dienos.

Plačiau apie visus banko siūlomus Paslaugų planus
  • Kas yra paslaugų planas?

    Paslaugų planas – tai kasdienių banko paslaugų rinkinys, už kurį taikomas vienas fiksuotas mėnesio mokestis.
  • Kuo man naudingas Paslaugų planas?

    Naudodami Paslaugų planą visada žinosite, kiek per mėnesį sumokate už į jį įtrauktas banko paslaugas. O jeigu aktyviai naudojatės elektroniniais mokėjimais, Paslaugų planas padės ir sutaupyti. Pervedimai eurais ir europiniai mokėjimai draugams bei artimiesiems, įmokos už paslaugas, mokėjimai internetu už prekes, periodiniai pervedimai, e. sąskaitų apmokėjimas – visa tai Jums papildomai nieko nekainuos. Be to, į Paslaugų plano kainą yra įskaičiuota ir debeto mokėjimo kortelė, už kurią neturint plano reikėtų mokėti atskirai.
  • Nuo kada įsigalios užsakytas Paslaugų planas?

    Paslaugų plano privalumais galite pradėti naudotis nedelsiant, nes jis įsigalioja iš karto, kai užsisakote.
  • Kaip bus apmokamas mano Paslaugų planas?

    Paslaugų plano mėnesio mokestis už praėjusį mėnesį yra nurašomas iki kito kalendorinio mėnesio 15-os dienos. Fiksuotas mėnesio mokestis taikomas ir tuomet, jei per mėnesį nė karto nepasinaudosite Paslaugų plane įtrauktomis paslaugomis. Už pirmą ir paskutinį Paslaugų plano naudojimo mėnesį fiksuotas mėnesio mokestis apskaičiuojamas proporcingai pagal dienų skaičių, kuriomis jau galiojo užsakytas Paslaugų planas.
  • Kaip galiu atsisakyti Paslaugų plano?

    Atsisakyti naudojamo Paslaugų plano arba vietoje jo užsisakyti kitą Paslaugų planą galite interneto banke, skiltyje
    „Paslaugų planai“. Tai padaryti taip pat galite paskambinę telefonu 1884 arba artimiausiame „Swedbank“ padalinyje.
  • Ar galiu valdyti arba keisti turimą Paslaugų planą?

    Interneto banke, skiltyje „Paslaugų planai“ galite keisti naudojamam Paslaugų planui priskirtą mėnesio mokesčio nuskaitymo sąskaitą. Interneto banke taip pat galite užsisakyti kitą pasirinktą Paslaugų planą.
  • Neturiu bekontaktės debeto kortelės. Ar į Paslaugų planą bus įtraukta mano turima kortelė?

    Į Paslaugų planus gali būti įtrauktos ne tik bekontaktės debeto kortelės. Tai, ar Jūsų turima debeto kortelė gali būti įtraukta į pasirinktą Paslaugų planą, galite sužinoti interneto banke, skiltyje „Paslaugų planai“. Tokia kortelė, pasibaigus jos galiojimo terminui, bus atnaujinta į Paslaugų plane numatytą kortelę.
  • Neturiu bekontaktės debeto kortelės. Kaip ją užsisakyti, kad pakliūtų į mano Paslaugų planą?

    Naują kortelę galite užsisakyti interneto banke, skiltyje „Mokėjimo kortelės“. Jums užsisakius naudojamame Paslaugų plane nurodytą kortelę ir ją aktyvavus, ji bus įtraukta į planą automatiškai.
  • Esu „Senjorų“ / „Jaunimo“ programos dalyvis. Ar galiu į Paslaugų planą įtraukti bekontaktę debeto kortelę?

    Bekontaktė debeto kortelė negali būti įtraukta į Paslaugų planą „Patogu“ „Senjorų programos“ dalyviams ir Paslaugų planus „Patogu“ Jaunimo programos planų „J7“, „J7“, „J14“ ir „J18“ dalyviams. Į Paslaugų planą „Patogu“ Jaunimo programos „J22“ dalyviams gali būti įtraukta bekontaktė „MasterCard WEB“, o pasirinkus Paslaugų planą „Patogu plius“ į jį būtų įtraukiama bekontaktė „Debit MasterCard“ kortelė.

    Tai, ar Jūsų turima debeto kortelė gali būti įtraukta į Jūsų pasirinktą Paslaugų planą, visada galite pasitikrinti interneto banke, skiltyje „Paslaugų planai“. Jeigu jau turite bekontaktę debeto kortelę, kuri negali būti įtraukta į Jūsų Paslaugų planą, ja ir toliau galite naudotis standartinėmis sąlygomis.

  • Nenoriu bekontaktės kortelės. Ar tokiu atveju galiu užsisakyti Paslaugų planą?

    Jeigu bekontaktės kortelės užsisakyti nenorite, galite toliau naudotis dabartine savo debeto kortele (už ją papildomai nieko mokėti nereikės). Kai ateis laikas kortelę atnaujinti, mes ją atnaujinsime į Paslaugų plane numatytą debeto kortelę ir jai nebus taikomas mokėjimo kortelės atnaujinimo mokestis. Jeigu gavę bekontaktę kortelę nenorėsite naudotis bekontakčių mokėjimų funkcija, galite ją išjungti išmaniojoje „Swedbank“ programėlėje arbe interneto banke.

    Paslaugų planu taip pat galite naudotis ir neturėdami debeto kortelės.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.