Prisijungimo priemonės ir saugumas

Sveiki atvykę į išmanų banką!

Iškeiskite kodų kortelę į „Smart-ID“ – patogesnį ir greitesnį prisijungimo būdą.

Smart-ID for iOS  Smart-ID for Android

Išbandykite


Smart-ID


Kodų kortelė

Kodų generatorius


M. parašas
E. parašas asmens tapatybės kortelėje/VĮ „Registrų centras“ USB laikmenoje
Pavedimų dienos ir mėnesio limitai vienai banko sąskaitai, kiekvienam sąskaitos valdytojui Pagal Jūsų pasirinkimą Ne daugiau 1160 EUR per dieną, 4000 EUR per mėnesį Pagal Jūsų pasirinkimą Pagal Jūsų pasirinkimą Pagal Jūsų pasirinkimą
Sutarčių interneto banke pasirašymas Visos Yra išimčių Yra išimčių Visos Visos
Naudojimasis išmaniąja programėle -
Naudojimas užsienyje Gali neveikti kai kuriose šalyse Veikia bet kurioje šalyje, tačiau tik kompiuteryje, kuriame įdiegta reikalinga įranga
Kaina 0.00 EUR

Išdavimas – nemokamas.

Pakeitimas – 1,45 EUR

Išdavimas – 8,69 EUR.

Pakeitimas – 8,69 EUR

Pagal Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus įkainius Pagal prisijungimo priemonę išduodančios įstaigos nustatytus įkainius
Kur įsigyti

Parsisiųskite nemokamai

Smart-ID for iOS

Smart-ID for Android

Banko padalinyje

Banko padalinyje Banko padalinyje Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus atstovybėje Asmens tapatybės kortelė;

RC USB

 

Apie „Smart-ID“

Tai naujos kartos būdas, su kuriuo patogiai ir greitai prisijungsite prie „Swedbank“ interneto banko ir išmaniosios programėlės, patvirtinsite pinigų pervedimus ir kitas operacijas bei pasirašysite sutartis be kodų kortelės ar kodų generatoriaus.

Kaip tai veikia?

„Smart-ID“ - tai elektroninis parašas, kuris turi du lygmenis – „Smart-ID“ ir „Smart-ID basic“. Jeigu „Smart-ID“ paskyrą susikursite naudodami kodų kortelę arba generatorių, Jums bus sukurta „Smart-ID basic“ paskyra. O jei „Smart-ID“ paskyrą susikursite banko padalinyje arba naudodami mobilųjį parašą, Jūsų paskyra bus „Smart-ID“ lygmens.

Kodėl verta naudoti?

  • Susikurti „Smart-ID“ paskyrą galite bet kuriame savo išmaniajame įrenginyje: telefone, planšetiniame kompiuteryje ar abiejuose.
  • Su „Smart-ID“ galite jungtis prie „Swedbank“ interneto banko ir banko programėlės. T. y. naudoti taip, kaip šiuo metu naudojate „Swedbank“ išduotą kodų kortelę ar kodų generatorių.
  • Norint naudotis „Smart-ID“, Jums nebūtina būti mobilaus ryšio operatoriaus abonentu. „Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wi fi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Naudokitės paprastai ir nemokamai

Parsisiųskite

Parsisiųskite „Smart-ID“ programėlę iš Google play arba App store.

Susikurkite paskyrą

Susikurkite „Smart-ID“ paskyrą, naudodami pasirinktą asmens tapatybės identifikavimo būdą.

Prisijunkite

Jungdamiesi prie interneto banko ar kitų elektroninių paslaugų pasirinkite prisijungimo būdą „Smart-ID“.

Naudokite

Džiaukitės „Smart-ID“: patogus ir greitas. Tam tereikės interneto ryšio – tinka ir „Wi-Fi“, ir mobilusis internetas.

 

Apie „Smart-ID“ išmaniosios programėlės kūrėją

Ilgalaikė „Swedbank“ bendradarbiavimo partnerė Baltijos šalyse ir „Smart-ID“ programėlės kūrėja Estijos įmonė „SK ID Solution AS“ jau 15 metų teikia sertifikavimo paslaugas ir išduoda saugius elektroninius parašus.

Daugiau apie „SK ID Solution AS“:

„Smart-ID“ pagalba:

 

Turite klausimų apie „Smart-ID“?

D.U.K.

„Smart-ID“ ir išmanieji įrenginiai

  • Kokiuose įrenginiuose galiu susikurti „Smart-ID“ paskyrą?

    Atsisiųsti „Smart-ID“ programėlę ir susikurti savo elektroninį parašą galite bet kuriame išmaniajame įrenginyje (telefone, planšetėje ar pan.), veikiančiame su „Android“ (versija 4.1 ar naujesnė) ar „iOS“ (versija 8.0 ar naujesnė) operacine sistema.

  • Ar savo „Smart-ID“ paskyrą galiu turėti keliuose įrenginiuose?

    Taip, „Smart-ID“ paskyrą galite susikurti keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose. Kiekviename įrenginyje paskyros registravimą reikės atlikti iš naujo. Ištrynus „Smart-ID“ paskyrą viename įrenginyje, kituose įrenginiuose ji liks galioti.

  • Ar, registruojant „Smart-ID“ paskyrą skirtinguose įrenginiuose, turėsiu naudoti vienodus PIN kodus?

    Skirtinguose įrenginiuose esančioms „Smart-ID“ paskyroms galite sugalvoti skirtingus PIN kodus arba naudoti tuos pačius.

  • Turiu „Smart-ID“ keliuose įrenginiuose. Į kurį iš jų reikės įvesti PIN kodą, kai jungsiuosi prie e. bankininkystės?

    Užklausa patikrinti kontrolinį kodą ir įvesti PIN kodą pasirodys visuose įrenginiuose, kuriuose esate sukūrę „Smart-ID“ paskyrą. Įvedus PIN kodą viename įrenginyje, prašymas įvesti PIN kodą kituose įrenginiuose bus uždarytas automatiškai.

  • Ar keli žmonės gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyras viename įrenginyje?

    Tai priklauso nuo Jūsų išmaniojo įrenginio savybių. Dažniausiai įrenginiuose su „Android“ operacine sistema, susikūrus atskiras naudotojų paskyras, tai leidžiama. Įrenginiai, veikiantys su „iOS“ operacine sistema, deja, šiuo metu tokios funkcijos neturi.

  • Ar „Smart-ID“ privalo būti tame pačiame įrenginyje, kuriame jungiuosi prie e. bankininkystės?

    Ne, turėdami „Smart-ID“, pavyzdžiui, išmaniajame telefone, jungtis prie interneto banko galite bet kuriame kitame įrenginyje. Tiesiog PIN kodą turėsite įvesti tame įrenginyje, kuriame yra Jūsų „Smart-ID“ paskyra.

Paskyros registravimas ir galiojimas

  • Kas gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyrą?

    Naudotis „Swedbank“ teikiamomis elektroninėmis paslaugomis su „Smart-ID“ gali Lietuvos Respublikos gyventojai. Užsienio piliečiams papildomai reikia turėti bet kurios rūšies leidimą gyventi Lietuvoje, kuriame nurodomas Lietuvos Respublikoje suteiktas asmens kodas.

  • Kiek laiko galėsiu naudotis savo susikurta „Smart-ID“ paskyra?

    Jūsų susikurta „Smart-ID“ paskyra galios 3 metus. Artėjant jos galiojimo laiko pabaigai Jums reikės ištrinti paskyrą ir užregistruoti ją iš naujo. Apie tai paslaugos teikėjas „SK ID Solutions“ Jus iš anksto informuos SMS žinute ar elektroniniu paštu.

  • „Smart-ID“ paskyrą susikūriau su kito banko išduotomis identifikavimo priemonėmis. Kaip man šią paskyrą naudoti jungiantis prie „Swedbank“?

    Norėdami jau turimą „Smart-ID“ paskyrą naudoti jungiantis prie „Swedbank“, Jūs pirmiausia turėtumėte prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko su turima identifikavimo priemone (kodų kortele, PIN kodų generatoriumi ar m. parašu) ir įjungti „Smart-ID“ naudojimą.

    Pasirinkite „Mano bankas“ -> „Nustatymai“ -> „Nustatymai“ ir spauskite mygtuką „Įjungti „Smart-ID“.

  • Kaip panaikinti savo „Smart-ID“ paskyrą?

    Ištrinti savo paskyrą galite „Smart-ID“ programėlėje, naudodamiesi meniu viršutiniame kairiajame kampe.

  • Užregistravau savo „Smart-ID“ paskyrą. Ar kitos mano turimos identifikavimo priemonės (kodų kortelė, PIN kodų generatorius ir kt.) vis dar galioja?

    Taip, kitos Jūsų turimos identifikavimo priemonės ir toliau veikia. Turimą priemonę galite išsaugoti kaip papildomą. Taip pat jos gali prireikti, jei norėsite iš naujo užregistruoti „Smart-ID“ paskyrą (pvz., pamiršę „Smart-ID“ PIN kodus ar praradę įrenginį, kuriame sukurta „Smart-ID“ paskyra).

„Smart-ID“ naudojimas

  • Kur galiu naudoti „Smart-ID“?

    „Swedbank“ klientai su „Smart-ID“ gali:

    • jungtis prie interneto banko ir banko išmaniosios programėlės;
    • ten tvirtinti mokėjimus bei sutartis;
    • identifikuoti save jungdamiesi prie trečiųjų šalių interneto svetainių, jei ten yra galimybė prisijungti per „Swedbank“ elektroninę bankininkystę.
  • Kokio dydžio pavedimus galiu tvirtinti su „Smart-ID“?

    Naudojant „Smart-ID“, galioja jūsų Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje numatyti dienos ir mėnesio operacijų limitai. Pasikeisti operacijų limitus galite bet kuriame „Swedbank“ padalinyje.

  • Kiek kainuoja naudotis „Smart-ID“?

    „Smart-ID“ registravimasis ir naudojimas jungimuisi prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

  • Ar „Smart-ID“ veikia užsienyje?

    „Smart-ID“ galite naudoti visur, kur yra bevielis interneto ryšys. Viena „Smart-ID“ užklausa sunaudoja tik apie 5 KB interneto ryšio duomenų.

  • Ar norint naudotis „Smart-ID“ reikia turėti SIM kortelę?

    Ne, SIM kortelės nereikia. „Smart-ID“ naudojimui reikalingas tik bevielis arba mobilusis interneto ryšys.

PIN kodai

  • Neteisingai suvedžiau savo PIN kodą. Kiek dar turiu bandymų?

    PIN kodą galite mėginti įvesti tris kartus iš eilės. Įvedus neteisingą PIN kodą trečią kartą, „Smart-ID“ paskyra užblokuojama trims valandoms. Po 3 valandų galite mėginti vėl.

    Antrą kartą įvedus neteisingą PIN kodą tris kartus iš eilės, „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota 24 valandoms.

    Praėjus parai ir vėl įvedus neteisingą PIN kodą tris kartus iš eilės, „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota galutinai.

  • Ką daryti pamiršus „Smart-ID“ PIN kodus?

    Ištrinkite „Smart-ID“ paskyrą ir susikurkite ją iš naujo bei pasirinkite naujus PIN kodus.

    Ištrinti paskyrą galite „Smart-ID“ programėlėje, naudodamiesi meniu viršutiniame kairiajame kampe.

  • Kur kreiptis susidūrus su trikdžiais naudojantis „Smart-ID“?

    Jei nepavyksta susikurti „Smart-ID“ paskyros, kreipkitės į „Smart-ID“ paslaugos teikėją „SK ID Solutions“. Kontaktinius duomenis rasite čia: https://www.smart-id.com/lt.

    Jei kyla klausimų ar trikdžių jungiantis su „Smart-ID“ prie „Swedbank“ elektroninių paslaugų , susiekite su mumis.

Privalumai lyginant su kitomis prisijungimo priemonėmis

  • Turiu kodų kortelę. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

    „Smart-ID“ yra alternatyva kodų kortelei, tik gerokai patogesnė.

    „Smart-ID“ yra Jūsų išmaniajame telefone, o telefonas –visada po ranka. Taigi, jungiantis prie interneto banko ar išmaniosios programėlės, Jums nebereikės gaišti laiko ieškant prisijungimo priemonės.

    Be to, naudojantis kodų kortele kai kuriuos mokėjimus reikia tvirtinti papildomais saugumo kodais, gautais SMS žinute. Su „Smart-ID“ mokėjimus atliksite greičiau ir paprasčiau.

    Taip pat, turėdami „Smart-ID“ galite pasikeisti standartinius operacijų limitus į didesnius. Tai galite padaryti atvykę į bet kurį „Swedbank“ padalinį.

  • Turiu PIN kodų generatorių. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

    „Smart-ID“ yra alternatyva PIN kodų generatoriui, tik gerokai patogesnė.

    „Smart-ID“ yra jūsų išmaniajame telefone, o telefonas – visada po ranka. Taigi, jungiantis prie interneto banko ar išmaniosios programėlės, Jums nebereikės gaišti laiko ieškant prisijungimo priemonės.

    „Smart-ID“ registravimas ir naudojimas jungiantis prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

  • Kuo „Smart-ID“ skiriasi nuo M. parašo?

    „Smart-ID“ yra patogi alternatyva M. parašui, kuri veikia naudojant „Wi-Fi“ ar mobilųjį internetą net ir neturint SIM kortelės.

    Norint pradėti naudotis „Smart-ID“ Jums nebūtina niekur eiti. Tereikia parsisiųsti programėlę į savo išmanųjį įrenginį ir užregistruoti paskyrą su šiuo metu turima identifikavimo priemone. „Smart-ID“ registravimas ir naudojimas jungiantis prie „Swedbank“ e. bankininkystės nieko nekainuoja.

Saugumas

  • Ką daryti praradus įrenginį, kuriame yra sukurta „Smart-ID“ paskyra?

    Tokiu atveju nedelsiant skambinkite paslaugos teikėjo „SK ID Solutions“ telefonu, nurodytu interneto svetainėje https://www.smart-id.com/lt ir paprašykite užblokuoti jūsų „Smart-ID“ paskyrą. Taip pat galite pranešti ir bankui. Jums pageidaujant blokuosime interneto banko paslaugą, kurią atblokuosime tik pagal Jūsų ar Jūsų įgalioto atstovo prašymą, pateiktą bet kuriame „Swedbank“ padalinyje.

  • Ar saugu „Smart-ID“ įsidiegti ne asmeninio naudojimo įrenginyje (pvz. šeimos bendrai naudojamoje planšetėje)?

    Rekomenduojame „Smart-ID“ turėti asmeninio naudojimo įrenginiuose. Tokiu būdu būsite tikri, kad kiti įrenginio naudotojai netyčia neužblokuos Jūsų paskyros.

  • Kaip užtikrinamas „Smart-ID“ saugumas?

    Išsami informacija apie saugumą garantuojantį technologinį „Smart-ID“ veikimo principą pateikiama
    https://www.smart-id.com/lt (žr. „Pagalba“ -> „Sauga“ ir „Asmeniniai raktai“).

    Taip pat laikykitės įprastų saugumo rekomendacijų:

    • niekam neatskleiskite savo PIN kodų;
    • apsaugokite išmaniuosius įrenginius slaptažodžiais;
    • nepamirškite reguliariai atnaujinti savo įrenginio operacinės sistemos.

Kilo abejonių dėl saugumo? Praneškite mums!

Skambinkite mums 24/7 tel. privatiems klientams 1884 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4444) arba tel. verslo klientams1633 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4422, jeigu:

  • pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje;
  • įtariate, kad Jūsų interneto bankas tapo prieinamas pašaliniams asmenims;
  • susidūrėte su sukčiais, bandančiais išvilioti prisijungimo duomenis ar pasisavinti Jūsų pinigus.

Įspėjimus dėl suaktyvėjusių sukčiavimo atvejų skelbiame „Swedbank“ žinių terasoje ir interneto banko prisijungimo lange. Pastebėję įtartinas operacijas Jūsų sąskaitoje, mes galime su Jumis susisiekti asmeniškai. Tačiau atminkite, kad paskambinę Jums banko darbuotojai niekuomet neprašo atskleisti prisijungimo duomenų, slaptažodžių, PIN kodų ar kitos slaptos informacijos. Tam tikrų prisijungimo duomenų banko darbuotojai gali paprašyti tik tuo atveju, jei Jūs pats skambinsite aukščiau nurodytais banko telefonais ir tik asmens tapatybės identifikavimo tikslu.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.