Prisijungimo priemonės ir saugumas

Sveiki atvykę į išmanų banką!

Iškeiskite kodų kortelę į „Smart-ID“ – patogesnį ir greitesnį prisijungimo būdą.

Smart-ID for iOS  Smart-ID for Android

Išbandykite


Smart-ID


Kodų kortelė


Kodų generatorius


M. parašas
E. parašas asmens tapatybės kortelėje/VĮ „Registrų centras“ USB laikmenoje
Pavedimų dienos ir mėnesio limitai vienai banko sąskaitai, kiekvienam sąskaitos valdytojui Pagal Jūsų pasirinkimą Ne daugiau 1160 EUR per dieną, 4000 EUR per mėnesį Pagal Jūsų pasirinkimą Pagal Jūsų pasirinkimą Pagal Jūsų pasirinkimą
Sutarčių interneto banke pasirašymas Visos Yra išimčių Yra išimčių Visos Visos
Naudojimasis išmaniąja programėle -
Naudojimas užsienyje Gali neveikti kai kuriose šalyse Veikia bet kurioje šalyje, tačiau tik kompiuteryje, kuriame įdiegta reikalinga įranga
Kaina 0.00 EUR

Išdavimas – nemokamas (neišduodama nuo 2018.07.01)

Pakeitimas – 1,45 EUR (nekeičiama nuo 2018.08.01)

Išdavimas – 8,69 EUR.

Pakeitimas – 8,69 EUR

Pagal Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus įkainius Pagal prisijungimo priemonę išduodančios įstaigos nustatytus įkainius
Kur įsigyti

Parsisiųskite nemokamai

Smart-ID for iOS

Smart-ID for Android

Banko padalinyje

- Banko padalinyje Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus atstovybėje Asmens tapatybės kortelė;

RC USB

Apie „Smart-ID“

Tai naujos kartos būdas, su kuriuo patogiai ir greitai prisijungsite prie „Swedbank“ interneto banko ir išmaniosios programėlės, patvirtinsite pinigų pervedimus ir kitas operacijas bei pasirašysite sutartis be kodų kortelės ar kodų generatoriaus.

Kaip tai veikia?

„Smart-ID“ - tai elektroninis parašas, kuris turi du lygmenis – „Smart-ID“ ir „Smart-ID basic“. Jeigu „Smart-ID“ paskyrą susikursite naudodami kodų kortelę arba generatorių, Jums bus sukurta „Smart-ID basic“ paskyra. O jei „Smart-ID“ paskyrą susikursite banko padalinyje arba naudodami mobilųjį parašą, Jūsų paskyra bus „Smart-ID“ lygmens.

Kodėl verta naudoti?

  • Susikurti „Smart-ID“ paskyrą galite bet kuriame savo išmaniajame įrenginyje: telefone, planšetiniame kompiuteryje ar abiejuose.
  • Su „Smart-ID“ galite jungtis prie „Swedbank“ interneto banko ir banko programėlės. T. y. naudoti taip, kaip šiuo metu naudojate „Swedbank“ išduotą kodų kortelę ar kodų generatorių.
  • Norint naudotis „Smart-ID“, Jums nebūtina būti mobilaus ryšio operatoriaus abonentu. „Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wi fi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Naudokitės paprastai ir nemokamai

Parsisiųskite

Parsisiųskite „Smart-ID“ programėlę iš Google play arba App store.

Susikurkite paskyrą

Susikurkite „Smart-ID“ paskyrą, naudodami pasirinktą asmens tapatybės identifikavimo būdą.

Prisijunkite

Jungdamiesi prie interneto banko ar kitų elektroninių paslaugų pasirinkite prisijungimo būdą „Smart-ID“.

Naudokite

Džiaukitės „Smart-ID“: patogus ir greitas. Tam tereikės interneto ryšio – tinka ir „Wi-Fi“, ir mobilusis internetas.

 

Apie „Smart-ID“ išmaniosios programėlės kūrėją

Ilgalaikė „Swedbank“ bendradarbiavimo partnerė Baltijos šalyse ir „Smart-ID“ programėlės kūrėja Estijos įmonė „SK ID Solution AS“ jau 15 metų teikia sertifikavimo paslaugas ir išduoda saugius elektroninius parašus.

Daugiau apie „SK ID Solution AS“:

„Smart-ID“ pagalba:

 

Turite klausimų apie „Smart-ID“?

D.U.K.

„Smart-ID“ ir išmanieji įrenginiai

  • Kokiuose įrenginiuose galiu susikurti „Smart-ID“ paskyrą?

  • Ar savo „Smart-ID“ paskyrą galiu turėti keliuose įrenginiuose?

  • Ar, registruojant „Smart-ID“ paskyrą skirtinguose įrenginiuose, turėsiu naudoti vienodus PIN kodus?

  • Turiu „Smart-ID“ keliuose įrenginiuose. Į kurį iš jų reikės įvesti PIN kodą, kai jungsiuosi prie e. bankininkystės?

  • Ar keli žmonės gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyras viename įrenginyje?

  • Ar „Smart-ID“ privalo būti tame pačiame įrenginyje, kuriame jungiuosi prie e. bankininkystės?

Paskyros registravimas ir galiojimas

  • Kas gali užregistruoti „Smart-ID“ paskyrą?

  • Kiek laiko galėsiu naudotis savo susikurta „Smart-ID“ paskyra?

  • „Smart-ID“ paskyrą susikūriau su kito banko išduotomis identifikavimo priemonėmis. Kaip man šią paskyrą naudoti jungiantis prie „Swedbank“?

  • Kaip panaikinti savo „Smart-ID“ paskyrą?

  • Ką daryti, jeigu įsigijote naują telefoną, o Jūsų naudojama „Smart-ID“ programėlė liko senajame telefone?

  • Užregistravau savo „Smart-ID“ paskyrą. Ar kitos mano turimos identifikavimo priemonės (kodų kortelė, PIN kodų generatorius ir kt.) vis dar galioja?

„Smart-ID“ naudojimas

  • Kur galiu naudoti „Smart-ID“?

  • Kokio dydžio pavedimus galiu tvirtinti su „Smart-ID“?

  • Kiek kainuoja naudotis „Smart-ID“?

  • Ar „Smart-ID“ veikia užsienyje?

  • Ar norint naudotis „Smart-ID“ reikia turėti SIM kortelę?

PIN kodai

  • Neteisingai suvedžiau savo PIN kodą. Kiek dar turiu bandymų?

  • Ką daryti pamiršus „Smart-ID“ PIN kodus?

  • Kur kreiptis susidūrus su trikdžiais naudojantis „Smart-ID“?

Privalumai lyginant su kitomis prisijungimo priemonėmis

  • Turiu kodų kortelę. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

  • Turiu PIN kodų generatorių. Kodėl verta rinktis „Smart-ID“?

  • Kuo „Smart-ID“ skiriasi nuo M. parašo?

Saugumas

  • Ką daryti praradus įrenginį, kuriame yra sukurta „Smart-ID“ paskyra?

  • Ar saugu „Smart-ID“ įsidiegti ne asmeninio naudojimo įrenginyje (pvz. šeimos bendrai naudojamoje planšetėje)?

  • Kaip užtikrinamas „Smart-ID“ saugumas?

Kilo abejonių dėl saugumo? Praneškite mums!

Skambinkite mums 24/7 tel. privatiems klientams 1884 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4444) arba tel. verslo klientams1633 (skambinant iš užsienio +370 5 268 4422, jeigu:

  • pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje;
  • įtariate, kad Jūsų interneto bankas tapo prieinamas pašaliniams asmenims;
  • susidūrėte su sukčiais, bandančiais išvilioti prisijungimo duomenis ar pasisavinti Jūsų pinigus.

Įspėjimus dėl suaktyvėjusių sukčiavimo atvejų skelbiame „Swedbank“ žinių terasoje ir interneto banko prisijungimo lange. Pastebėję įtartinas operacijas Jūsų sąskaitoje, mes galime su Jumis susisiekti asmeniškai. Tačiau atminkite, kad paskambinę Jums banko darbuotojai niekuomet neprašo atskleisti prisijungimo duomenų, slaptažodžių, PIN kodų ar kitos slaptos informacijos. Tam tikrų prisijungimo duomenų banko darbuotojai gali paprašyti tik tuo atveju, jei Jūs pats skambinsite aukščiau nurodytais banko telefonais ir tik asmens tapatybės identifikavimo tikslu.