E. sąskaitų pateikimo paslauga

E-sąskaitų pateikimas maksimaliu greičiu!

Kartu su Omniva

  • iki 53% greičiau*
  • jokių IT rūpesčių Jūsų įmonei!
Sužinokite daugiau

*Šaltinis: Ernst & Young Baltic AS kartu su finansų ministerija atliktas tyrimas „Transition to machine-readable e-invoices between the public and private sector (readiness and requirements)“, 2014.

Techniniai paslaugos reikalavimai

  • Duomenys e. sąskaitai pateikti turi atitikti Lietuvos banko asociacijos patvirtintas taisykles ir vieningą standartą, su kuriuo galite susipažinti www.lba.lt. Tai leis Jūsų įmonei standartizuoti šį procesą įsidiegiant techninį sprendimą.
  • E. sąskaitų duomenis bankui turėsite pateikti XML formato duomenų byla Jums patogiu būdu: „Swedbank“ interneto banke verslui, naudodamiesi „Swedbank Gateway“ paslauga arba pasitelkę tarpininką (operatorių). Pateikimo kanalą pasirinksite pasirašydami sutartį.
  • Įmonė turi užtikrinti, kad e. sąskaitai suformuoti reikalingi teisingi kliento duomenys būtų perduoti bankui. E. sąskaitos siuntimo adresas – kliento prašyme e. sąskaitai gauti nurodytas banko sąskaitos numeris IBAN formatu.

Galimybės jūsų klientams

  • Prašymą gauti e. sąskaitą Jūsų klientas gali pateikti interneto banke, paskambinęs tel. 1884 ar 1633, banko arba lėšų gavėjo padalinyje.
  • Jūsų klientas e. sąskaitas gauna interneto banke, o neturintis interneto banko gali susipažinti su sąskaitos apmokėjimui skirta informacija banko padalinyje.
  • Jei Jūsų klientas pageidauja, jis gali užsakyti, kad e. sąskaitą gautų kitas asmuo.
  • Jūsų klientas gali pasirinkti automatinį e. sąskaitų apmokėjimą arba apmokėti sąskaitą pats, paprastu mokėjimo pavedimu.
  • Jūsų klientai, kurie neturi ar nesinaudoja interneto banku, galės užsisakyti dalinę e. sąskaitą ir sudaryti automatinio mokėjimo sutartį banko padalinyje.

Kiti privalumai

  • E. sąskaitų pateikimui Jūs galite pasirinkti vieną banką, „Swedbank“ užtikrins e. sąskaitų kitų bankų klientams perdavimą.
  • E. sąskaita atitinka originalią sąskaitą faktūrą ir gali būti importuojama į juridinių klientų apskaitos sistemas.

E. sąskaitos pateikimas ir apmokėjimas

  • Siekiant užtikrinti sąskaitų apmokėjimą laiku, pateikite E. sąskaitą prieš 3 (tris) darbo dienas, bet ne vėliau nei 2 (dvi) kalendorinės dienos iki E. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos.
  • Jūsų klientas, sudarydamas automatinio mokėjimo sutartį, pats pasirenka apmokėjimo dieną iš galimų trijų: 2 dienos po e. sąskaitos pateikimo dienos, 2 dienos iki e. sąskaitoje nurodytos apmokėjimo dienos ir e. sąskaitoje nurodyta apmokėjimo diena (apmokėjimo termino paskutinė diena).
  • Bankas, vykdydamas mokėjimą pagal automatinę mokėjimo sutartį, Jūsų kliento pasirinktą mokėjimo dieną neradęs reikiamos lėšų sumos, tikrina Jūsų kliento sąskaitą tą pačią dieną + 2 papildomas dienas.
  • Norėdami atšaukti jau pateiktą E. sąskaitą, siųskite kreditinę e. sąskaitą, kurios parengimo sąlygas rasite techniniame standarte.

Omniva LT savitarnos svetainė

E. sąskaitų duomenis bankui pateikti galite ir naudodamiesi specialiu Omniva LT įrankiu jų savitarnos svetainėje.

  • Jums nereikės patiems rūpintis e. sąskaitų duomenų paruošimu xml formatu – naudodamiesi Omniva LT e. sąskaitų sprendimu duomenis pateiksite paprastai suvesdami informaciją. Jūsų patogumui galimas sąskaitų faktūrų duomenų įkėlimas iš Excel programos arba iš Jūsų buhalterinės sistemos.
  • Jūsų „Swedbank“ mokėtojų prašymai e.sąskaitoms gauti bus čia pat – banke pateiktų prašymų duomenis gausite automatiškai į Omniva LT savitarnos svetainę.
  • Duomenys bankui bus perduoti pagal banko nustatytus techninius reikalavimus – suvestus e. sąskaitų duomenis galėsite iš karto persiųsti bankui nesirūpindami kokie keliami techniniai reikalavimai e. sąskaitų duomenų pateikimui: Omniva LT sistema automatiškai paruoš duomenis ir persiųs juos mūsų bankui.
  • E. sąskaitų pateikimui Jūs galėsite turėti vieną kanalą – per Omniva LT sistemą e. sąskaitų duomenys pasieks mūsų banką ir mes e. sąskaitas pateiksime „Swedbank“ mokėtojams bei užtikrinsime e. sąskaitų kitų mokėjimo paslaugų teikėjų klientams perdavimą.
  • Greitas paslaugos aktyvavimas – pasirašius su „Swedbank“ E. sąskaitų pateikimo sutartį ir specialų susitarimą dėl e. sąskaitų persiuntimo kitiems mokėjimo paslaugų teikėjams, bei atitinkamą sutartį su Omniva LT UAB, galėsite iš karto pradėti siųsti E. sąskaitas savo mokėtojams į jų turimas internetinės bankininkystės sistemas.
  • Jausitės užtikrintai ir turėsite papildomų galimybių – naudositės 24/7 internetu pasiekiamu sprendimu, Jums bus užtikrintas 100% duomenų saugumas, elektroninis archyvas ir kt.

Pateikite sąskaitas su Omniva iki 53% greičiau:

Procesai PDF sąskaitų atveju (39 min)

Darbas su „Omniva“ sąskaitų centru (9 min)

Daugiau informacijos apie e. sąskaitų administravimo Omniva savitarnos svetainėje privalumus bei siūlomas
nuolaidas, skaitykite čia!
Dėl galimybės naudotis Omniva LT savitarnos svetaine užpildykite pasiūlymo formą.

Papildomos ataskaitos

Norėdami planuoti įplaukas pagal pateiktas e. sąskaitas, galite užsisakyti papildomas ataskaitas apie:

  • E. sąskaitų automatinio mokėjimo sutartis, sudarytas Jūsų mokėtojų „Swedbank“.
  • Įskaitytas lėšas į jūsų sąskaitą, pagal e. sąskaitų automatinio mokėjimo sutartis, sudarytas Jūsų mokėtojų „Swedbank“.

Individualaus dizaino e. sąskaita

Jei į e. sąskaitos formą norėsite įkelti daugiau informacijos, pvz., logotipą, detalizaciją, galėsite užsisakyti Individualaus dizaino e. sąskaitos paslaugą.

Su paslaugoms taikomais įkainiais galite susipažinti www.swedbank.lt. Daugiau informacijos apie papildomas paslaugas bei jų užsakymą gausite paskambinę telefonu tel. 1633 arba kreipkitės į Jūsų įmonę aptarnaujantį verslo klientų vadybininką.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.